Je pedagogická diagnostika „paní Colombová“, o které se mluví, ale nikdo ji nikdy neviděl, nebo je ve výuce reálně využitelná?
Jaké nástroje mají k dispozici středoškolští pedagogové?
V čem se mohou inspirovat ve sféře psychologie, pro kterou je diagnostika běžnou praxí?
Cílem setkání je prakticky a konkrétně ukázat, jak může pedagogická diagnostika usnadnit práci se žáky, nahlédnout další možnosti, jak s nimi pracovat a jak je podporovat. Umožnit jiný pohled na chyby a výukové obtíže, nikoliv jen optikou známkování. Pedagogická diagnostika je bezprostředně propojená s formativním přístupem, který není možný bez sebehodnocení a sebereflexe – ať pedagogické, tak studentské.
Přijměte pozvání na poslední mini konferenci s panelovou diskuzí pořádanou v rámci projektu Krajského akčního plánování III Praha, jejímž tématem je Pedagogická diagnostika a formativní přístup.
Setkání se uskuteční ve středu 1. listopadu v čase 13:30 - 16:30 v prostorách Didaktikonu Kampusu Hybernská., Budova A, 4. patro.