Hybrid Sessions je každoměsíční událost konající se v Kampusu Hybernská. Akce vždy začíná kratším improvizačním vystoupením dvou hudebníků, kteří spolu nikdy v takovéto konstelaci nehráli a kteří – ideálně - přicházejí z různých hudebních scén. Po koncertě následuje jam session, který je otevřený všem hudebníkům bez ohledu na žánrové zaměření. Chceme vytvořit prostředí pro kreativní tvorbu v přítomném okamžiku, nic není předem určené, jediným očekáváním je vysoká úroveň bytí v přítomnosti. Základní backline (bicí, kytarová komba, PA, klavír) je zajištěn. Od října jsme otevřeni Vašim návrhům na složení kapel, nicméně nadále chceme aby akce zůstala experimentální otevřenou platformou, tudíž bychom se rádi vyhnuli vystoupením již existujících těles...
Tentokrát vystoupí Marco Fiorini (kytara) a Filip Tománek (bicí).
Koncertu bude předcházet workshop Improvizace s umělou inteligencí, který se koná od 16:00do 20:30.
Na koncertě vystoupí:
Filip Tománek je pardubický hráč na bicí nástroje a perkuse. Přes studia na klasické konzervatoři, jazzové VOŠ KJJ a jazzové katedře HAMU se snaží zachovat si přístup samouka. V současné době působí v improvizačním duu s Janem Bárou (Boring 7:47), Vojtěchem Výravským (Meandér), Andrewem Harlanem, v triu s Luanem Gonçalvesem a Janem Bárou (XIRÊ), dále v kapelách Rusty Cowboys nebo Yamaha Oriental. Spolupracuje s orchestrem PMP Ensemble, na tanečních představeních a workshopech s organizací SE.S.TA, nebo s uměleckým spolkem Ostružina. Pracuje jako korepetitor oddělení moderního tance na Pražské taneční konzervatoři.
Marco Fiorini je italský kytarista a badatel věnující se improvizaci a novým formám hudebních projevů se smíšeným zázemím v uměleckých a vědeckých studiích. V současné době žije v Paříži a je součástí týmu Music Representation v pařížském institutu IRCAM, kde pracuje na spolutvůrčím improvizačním softwaru Somax2. Zde vede umělecké rezidenční pobyty s kontrabasistkou Jöelle Léandre a perkusionistou Lorenzem Colombem, kde zkoumá interakci mezi hudebníky a umělou inteligencí v oblasti improvizace. Vystoupil na stovkách koncertů v Evropě, kde se pohyboval mezi volnou improvizací, spontánní kompozicí, zvukovým vystoupením a zvukovým uměním.